انواع خطاهای وردپرس
نوشته شده توسط : رویانو

رایج ترین اشتباهات در وردپرس چیست؟ استفاده از سیستم وردپرس بسیار ساده است، اما گاهی اوقات برخی از خطاهای وردپرس می تواند شما را بسیار آزار دهد. خوشبختانه بسیاری از اشکالاتی که در سایت خود مشاهده می کنید قبلاً توسط شخص یا افراد دیگری گزارش شده و برطرف شده است. امروز در رویانو می خواهیم رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها را به شما آموزش دهیم. با ما بمان.

قبل از اصلاح خطاهای وردپرس در سایت خود، حتما یک نسخه پشتیبان کامل از سایت تهیه کنید. برای این کار می توانید از Updraftplus استفاده کنید.

 

1. خطای سرور داخلی

قطعا یکی از گیج کننده ترین خطاهای وردپرس برای مبتدیان، خطای سرور داخلی است. گاهی اوقات خطای سرور داخلی 500 نامیده می شود. این خطا معمولا زمانی رخ می دهد که چیزی به درستی کار نمی کند، اما سرور نمی تواند آن را پیدا کند. از آنجایی که منبع خطا ناشناخته است، یافتن این خطا بستگی زیادی به مهارت شما دارد


2. خطای نحوی
یکی دیگر از خطاهای رایج در وردپرس، خطای نحوی است. این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که شما سعی می کنید قطعه کد را به وردپرس وارد کنید. در برخی موارد، ممکن است چیزی را از دست بدهید یا کد شما دارای نحو اشتباه باشد. این باعث ایجاد خطا در تجزیه و تحلیل PHP می شود و پیامی مانند زیر دریافت خواهید کرد:

خطای نحو - خطای نحوی، پایان غیرمنتظره $ در /public_html/site1/wp-content/themes/my-theme/functions.php در خط 278

این پیام نشان می دهد که چیزی غیرعادی در کد شما وجود دارد و مکان دقیق آن به همراه شماره خط نمایش داده می شود. برای حل این مشکل، به سادگی کد خود را تغییر دهید. در بسیاری از موارد نمادی به کد اضافه می شود یا چیزی شبیه پرانتز باقی می ماند.

3. خطای 404
یکی دیگر از خطاهای رایج در وردپرس خطای 404 است که نشانه اصلی این خطا مواجه شدن کاربر با صفحه 404 است. دقیقاً زمانی که کاربر محتوای سایت شما را جستجو می کند.

کاربر می تواند در قسمت های دیگر سایت به خصوص در قسمت مدیریت جستجو کند. مهمترین دلیل این خطا به دلیل تنظیمات اتصال دائمی وردپرس است. برای حل این مشکل، باید تنظیمات اتصال مداوم را دوباره پیکربندی کنید یا قوانین را بازنویسی کنید.

 

4.خطای ممنوع 403
خطای 403 Forbidden یکی دیگر از خطاهای وردپرس است که اغلب اتفاق می افتد. این خطا زمانی رخ می دهد که سرور اجازه دسترسی به صفحه خاصی در سایت را نمی دهد. به همین دلیل است که این خطا همیشه با متن نمایش داده می شود:

403 غیرفعال - شما اجازه دسترسی به "/" در این سرور را ندارید.

علاوه بر این، هنگام تلاش برای استفاده از ErrorDocument برای پردازش درخواست، یک خطای 403 Forbidden رخ داد.

دلایل مختلفی می تواند باعث بروز این خطا در سایت شود. برخی از این دلایل عبارتند از: فایل مجوزهای نادرست، کدگذاری نامناسب پلاگین ها و پیکربندی سرور و ...

مقاله درباره ی چرا بازاریابی انلاین مناسب است به خصوص در دوران کرونا متوجه شده ایم به کمک خیلی از کسب و کار ها می اید در ای مقاله بخوانید.





:: برچسب‌ها: خطاهای وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: